Sabtu, 28 November 2015

Manfaat Jelly Gamat Gold G

Jelly Gamat Gold G merupakan makanan kesihatan yang diperbuat daripada timun laut (gamat emas) spesies Golden Stichopus variegatus. Jenis timun laut adalah trepang SAHAJA mengandungi Gamapeptida berguna untuk "Mencegah keradangan, mengurangkan rasa sakit, 3x mempercepatkan penyembuhan luka, mengaktifkan pertumbuhan dan mengaktifkan sel-sel dalam badan, menjadikan kulit lebih muda dan meningkatkan kecantikan, menstabilkan emosi, mengekalkan peredaran darah" .

GNE satu-satunya produk manfaat jelly gamat gold g yang disenaraikan di Singapura, sebagai salah satu pengukur Makanan Kesihatan Asia, tidak termasuk Jepun dan China. Telah "HALAL" disahkan daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) tanpa pendaftaran Jakim / (22:00) / 492/2/1 dan didaftarkan di BPOM TI114645721.

Sebatian Gamat yang anti-radang dan antioksidan yang dipercayai untuk menurunkan tekanan darah dan kencing manis kawalan. Banyak kajian menunjukkan bahawa gamat mengandungi ciri-ciri yang boleh mengurangkan sakit artritis.

visit >>http://sutoro.web.id/spare-part-mobil/2255

Tidak ada komentar:

Posting Komentar